ved ik om ik kan hjælpe med css server???

brevkassespørgsmål

ved ik om ik kan hjælpe med css server???

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Oprettet 15 år 1 måned siden

Hej jeg spiller et spil der heder counter-stike cours der kan man jo købe en server på www.lowping.com og vell gæren vide hvordan man setter sådan en op fordi ved det ik det stor ik på dansk men ville bare vide hvordan man få sat en css server op så der kommer maps= baner med mere.. men på forhånd tak for hjælpen hilsen: ???????.... siger ik mit navn for min ejen skyld :P nå men hej hej håber i vil svare

Svar:

Hejsa

Jeg har sendt dit spørgsmål over til Michael i brevkassen sport og fritid. Han vil bedre kunne svare på dit spørgsmål. Du kan komme til brevkassen her.

Venligst

Jonas