usikker

brevkassespørgsmål

usikker

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

jeg er helt vildt usikker på om en chat som den man feks. kan bruge her på cyberhus, er helt anonym? altså jeg mener bare ... hvis man fortæller nogle virkelig alvorlige ting, som rådgiveren, føler han/hun er nødt til at reagerer på, og gøre noget ved.. kan de så sporer en, hvis man kun har oplyst fornavn? er der en mulighed for det, selvom de siger, at de ikke kan? kan de finde ud af hvilke computer, og hvor man skriver fra? håber du kan svare! og godt nytår!

Svar:

Hej Pige på 16

Jeg har sendt dit spørgsmål over i vores brevkasse "Spørg om rådgivningen", som bedre kan svare dig på dette emne.

Mvh Jonas