Spørgsmål angående pædofilisme på internette.

brevkassespørgsmål

Spørgsmål angående pædofilisme på internette.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Cyberhus. Vi er 3 piger fra 9. klasse, der lige nu er igang med projekt. Vores emne er 'unges misbrug af medier og internet', og vi har lige et par spørgsmål, som vi håber i kan svare på. Får i tit henvendelser fra piger/drenge, der på en eller anden måde, har oplevet pædofilisme på internettet? Er der piger/drenge der har srkevet til jer angående misbrug af internettet? At de selv er misbrugere, at de kender andre der muligvis er misbrugere. Hvis i har fået henvendelser, kan I så fortælle os: Hvilke hjemmesider de har bruget/bruger? Hvor gamle er de ca.? Er det mest piger eller drenge, der skriver til jer om dette emne? Hvordan synes I situationen er på nettet ang. vores emne? Vi ville blive meget glade, hvis I svarer så hurtigt som muligt. På forhånd tak. Kærlig hilsen Louise, Camilla og Pernille.Louise, Camilla og Pernille

Svar:

hej Louise, Camilla og Pernille

Tak for jeres glimrende spørgsmål. Normalt tilbyder vi ikke svar til skoleopgaver og projekter, da det er ret tidskrævende at svare skrifteligt på jeres (komplekse ;-) )spørgsmål. Beklager.

I er dog altid velkommen til at ringe til Cyberhus og spørge efter Jonas eller en koordinator for Rådgivningen. Så skal vi svare jer så godt som vi kan. Håber det er ok for jer :-)

Cyberhus tlf nummer er 86 370 400

Kærlig hilsen Jonas