Slet!
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej! Hvordan sletter jeg tidligere søgninger på google nemt og hurtigt? Og gør de det af sig selv? Vil gerne vide det for i skolen skulle jeg på google på en af skolens computere. Men jeg kom til at skrive forkert så jeg kom ind på en porno side. Kan man slette det? Hilsen mig

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål. Du kan godt slette din "historik" over besøgte websteder. Det kan dog godt være, at skolen har bestemt at man ikke kan få adgang til den funktion. Nogle gange er det kun administratoren, der kan det..
I Chrome går du i indstillinger (svensknøglen oppe i venstre hjørne), trykker historik og trykker "slet alle browserdata"
I Firefox er det Indstillinger --> Privatliv --> Ryd din historik
I Internet Explorer er det Sikkerhed --> slet browserdata
Der findes også et program der hedder Ccleaner, som klarer det hele for dig. Det kræver naturligvis at du må installere programmer på skolens computer.
Ellers op med humøret. Det er ikke nogen katastrofe at du er kommet ind forbi en pornoside ved et uheld. Det kan vist ske for enhver.
Mvh Jonas