Retro Habbo Hoteler
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej:-) Lige nu syns jeg der er rigtig mange retro hotel'er her omkring på nette, og her har jeg nogen spg. 1: Er det ulovligt at lave et retro hotel...Dansk lov 2: Skal man have lov af Sulake før man må oprette en server til sådan noget? 3: Skal man give penge til at ku' holde det oppe..? (Penge til Sulake) 4: Er der en alder for hvor gammel man må være for at ku' oprette sådan et Retro hotel? og 5: Må jeg selv gerne lave sådan et retro Habbo hotel? På forhånd mange tak!:-) Ps. Så du ved hvad Retro hotel er.. Det er et Hotel ligesom Habbo, bare hvor man starter med et stort antal mønter og man kan få en masse ting uden hack, keylogger eller virus.

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål.
Den danske Wikipedia giver et godt svar på dit spørgsmål.
Retro Hoteller er bestemt ikke godkendt af Sulake, og det er meget usandsynligt at man kan få lov til at køre en dansk Retro Hotel server ved at give penge til Sulake.
Jeg kan sagtens forstå at det er sjovt at prøve retro hoteller hvor man har masser af mønter, men det er ikke noget, Sulake har givet lov til.
Håber du kan bruge svaret ;-)
Nyd foråret
/Jonas
EDIT: Jeg har fået følgende opfølgning fra Habbo i DK, som skriver:
"Retro hoteller er helt ulovlige, og vi får disse lukket ned med det samme vi opdager dem.
Så svaret er nej, man må ikke oprette et retrohotel. Hvis man alligevel vælger at bruge tid på dette er det jo spild, da de bliver lukket ret hurtigt. :)"