Porno?

brevkassespørgsmål

Porno?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Hej Jonas :D Jeg ville bare spørge om mine forældre på en eller anden måde kan se min historik på nettet selvom jeg sletter historiken på browseren eller bruger privat browser. Det er bare fordi jeg hørte i radioen at forældre kan overvåge computeren med et program eller sådan noget... Kan de det? Håber virkelig du vil svare :D Hilsen: Anonym

Svar:

Hej anonyme

Normalt er det nok at slette sin historik i browseren; men ja. Man kan godt installere forældre-kontrol-programmer på computeren som selv husker hvilke sider der er besøgt. Det vælger nogle forældre at gøre, hvis de er meget mistænksomme.
Det er ikke noget, vi synes særligt godt om, men det kan være brugbart hvis man har en mistanke om at der sker noget ulovligt eller på anden måde forkert fra husets computer.

Husk på at det er helt normalt at surfe lidt porno på nettet. Jeg ved godt, at det er pinligt hvis dine forældre opdager det, men du skal alligevel vide at det er normalt.

Mvh Jonas