msn

brevkassespørgsmål

msn

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

hej jonas. jeg har kommet til at tilføje en ven på msn men jeg kender ham over hovedet ikk. Det jeg bare ville høre om hvordan sletter man den person på msn?

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål.

Jeg kender godt det der med at man er kommet til at tilføje en person, som viser sig at være en fremmed. Det er heldigvis ret let at gøre noget ved.
Du kan enten finde ham på din kontaktperson-liste og blokere ham. Hvis du med sikkerhed ikke kender ham, er det bedste at slette ham helt. Det gør du ved at højre-klikke på ham med din mus og vælge 'slet' (måske 'delete').

Håber du kan bruge svaret

Jonas