Min hjemmeside
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Hej Brevkasse. Jeg er en dreng på 12 år, som er meget god til udvikling i hjemmesider. Jeg sidder hver dag, og læser mig frem til alle kodesprog både HTML, Javascript og CSS. Ja der er mange... Det er min hobby, at sætte hjemmesider op på Servere. Men jeg har ikke fortalt mine forældre at jeg er igang med en hjemmeside. Jeg er bange for de siger "Det må du ikke! Du er slet ikke gammel nok" Men min tanke er at, alle må gøre det de vil. Lave det de vil. Jeg håber I kan hjælpe mig Med venlig hilsen Anonym

Svar:
Hej Anonyme
Fedt at du har sat dig ind i alle kodesprogene! Det er faktisk ret sejt, og jeg kan sagtens forstå at du synes det er sjovt at lave hjemmesider.
Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal hjælpe dig med her?
Du er bekymret for om dine forældre vil sige nej til at du laver hjemmesider. Men jeg tror faktisk, at mange forældre ønsker at høre hvad deres børn laver. Det er altid bedre at fortælle i stedet for at holde det hemmeligt. Jeg vil anbefale at du viser dem de sider du laver. Herefter skal du fortælle dem at du godt ved at du skal passe på, når man lægger sider på nettet. Dine forældre har brug for at vide, at de kan være trygge ved det, du laver.
En hjemmeside kan jo være helt uskyldig. Det handler om indholdet. Det tror jeg sagtens de kan forstå.
Held og lykke med projekterne. Jeg håber du får godt gang i hjemmesiderne :-)
Mvh Jonas