Jailbroken IPad/IPhone?
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej.
Jeg sitter mig meget ind for at knække små tricks i apples systemer, men har nu aldrig Jailbroken.
Ville gerne have det, har hørt alt du skal er at gøre det gemnem computer???
Er det rigtig???
Hilsen Gamer Girl.

Svar:
Hej Gamer Girl
Tak for dit spørgsmål :-)
Ja, det er rigtigt at din Iphone/Ipad skal sluttes til en computer for at jailbreake den.
Der findes en dansk guide her: http://www.iphonecafe.dk/guider/jailbreak/
Inden du går i gang med projektet, bør du overveje om du vil jailbreake telefonen. Det er ikke ulovligt at jailbreake; men flere danske teleselskaber har meddelt, at garantien forsvinder, hvis man jailbreaker sin telefon. Omvendt er din garanti måske allerede udløbet, så det ikke betyder så meget? Tænk over det .. og held og lykke med det :-)
Mvh Jonas