Ios8 STRES!!!!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Jeg er ve at få mega stres over opdatering. Og virus og argh!!!!
Jeg vil gern kører ios6 men nu komme ios8. Og nej. Og urgh!!!!
jeg ve ikke hvad jeg skal. Kan jeg stadig kører ios6 eller hva

Svar:
Hej med dig
Der er tilsyneladende ret meget stress over nye IOS opdateringer her i brevkassen.
Jeg synes ikke der er grund til bekymring. Ja, der har været skrevet om at den nye opdatering har givet problemer hos nogle. Jeg tror dog grundlæggende at opdateringer tilbydes for at gøre Ipads og telefoner bedre. Ikke dårligere. Jeg har tidligere skrevet:
Hej med dig
Ro på! :-)
Du mister ikke alle data. Hvis man mistede alle data, når man opdaterede, så var der ingen der gad IOS generelt.
Hvis du er helt paranoid, så kan du installere Dropbox på dine enheder og lave backups af dine vigtigste filer.
Opdateringer af systemet er en vigtig forudsætning for at køre nye programmer og undgå sikkerhedshuller osv. Og ja, et gammelt system er væsentligt langsommere end et opdateret.
Tag en dyb indånding og kør en opdatering. Jeg tror ikke du vil opleve det som en katastrofe. Tværtimod :-)
Mvh Jonas