Inprivat

brevkassespørgsmål

Inprivat

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Heej! :-) jeg vil gerne bruge det der inprivat browser men når jeg går ind under internetiindstillinger kan jeg ikke finde noget om det, kan du ikke skrive sådan en "trin for trin" ? det ville være en stor hjælp. på forhånd tak.

Svar:

Hej med dig

Og god jul :-)

Ja, i Internet Explorer er der en funktion der hedder In Private som gør at computeren ikke gemmer din søgehistorik. Man kan derfor ikke se, hvor du har surfet.

Du åbner browseren på det blå E. Herefter trykker du Ctrl+shift+P

Du kan også vælge det lille hjul i højre hjørne og herefter vælge "sikkerhed" - herefter "In Private Browsing".
Herefter er din surf på nettet hemmelig. (din internetudbyder gemmer dog din historik, så de kan udlevere den, hvis politiet mener du har lavet noget ulovligt)
Du kan læse mere her: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/What-is-InPrivate-Browsing

Med venlig hilsen
Jonas