hvordan ser man det
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
heej ved ikke rigtig om det er det rigtige sted jeg skriver? men jeg prøver alligevel det er fordi at jeg helt vildt gerne vil vide hvem der kigger på miin profil på facebook? hvordan finder jeg ud af´det

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål.
Det korte svar: det finder du ikke ud af!
Jeg kan godt forstå, at du gerne vil vide det; men Facebook MÅ ikke lade andre få de oplysninger. Din færden på nettet er privat, medmindre man helt klart giver andre lov til at se, hvad man surfer på. Dvs. at du tillader andre at se, hvilke sider DU besøger.
De sidste par år, hvor Facebook har været vildt populært, har mange applikationer påstået, at de kan fortælle dig, hvem der har besøgt din side, og hvad de har kigget på. Mange af disse spion-applikationer er fup. De er lavet til at lokke oplysninger ud af dig i stedet.
Man kan ikke lave sådan en applikation, fordi Facebook ikke giver adgang til oplysningerne. Derfor: lad være med at lade dig lokke af dem.
En del af det sjove ved Facebook er jo også at man kan "snage" i andres liv, uden de ved det. Jeg tror ikke Facebook ville være så populært, hvis alle kunne se, hvilke sider man besøger.
Du kan læse Facebooks eget svar på dit spørgsmål HER
Mvh Jonas