Hvor kan jeg se det?

brevkassespørgsmål

Hvor kan jeg se det?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 7 år 9 måneder siden

Ved ikke om i kender serien "dance moms" Men det er et reality show som jeg elsker. Desværre, kan jeg ikke se det på deres originale website, fordi jeg kommer fra Danmark. Plejede at se det på dailymotion, men nu er det blevet rigtig svært at finde et "normalt" afsnit derinde. Altså enten er der  problemer med lyden, eller også er hastigheden for stærk, osv. Så ville egentlig bare høre, om i kendte en god hjemmeside man kan se det på? På de fleste hjemmesider ender det altid ud i at min computer næsten får virus. Så ville blive super glad hvis i vil komme med forslag til gode hjemmesider (altså hvis i kender nogen)

Svar:

Hej med dig

Du har ganske ret i at det er lidt en udfordring at få adgang til showet. De lovlige streaming-tjenester jeg har kunne finde kræver alle at du logger på fra USA, så den mulighed hjælper jo ikke meget. Der findes andre streamingtjenerster hvor du kan se serien. Men de er ulovlige og derfor vil jeg ikke give dig links og bestemt heller ikke opfordre dig til at se serien på den måde.

Den sidste mulighed jeg har kan se er at købe serien. Du kan både finde den på DVD på en lang række forskellige webshops eller du kan købe adgang til den via Itunes. Det vil kræve et kreditkort, så der skal du nok lige lave en aftale med en af dine forældre der ligger inde med sådan et.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål