HJÆÆLP li nu, ellers dør jeg virkelig!!!!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
hej til dig... håber at det er det rigtige sted jeg skriver! - det er hvertfald her det passer bedst ind... nu skal du høre, jeg er blevet totalt vild med celtic woman, og jeg leder efter deres mail adr. fordi jeg ønsker at spøger dem om hvad der kræver at komme til at synge med dem. det er vigtigt for mig at få slået fast at, dette ikke bare er fordi jeg vil skrive til dem "ihh hvor jeg elsker jer! jeg er jeres største fan" men fordi at jeg det sidste års tid, har fundet ud af at jeg kan synge lige som dem - altså sophran. og at det VIRKELIG er det jeg vil med mit liv. jeg ved godt at det måske lyder sindsygt! og lidt teenages agtigt, men jeg har både pengene, viljen og stemmen til det. og dette betyder noget, som jeg aldrig har oplevet før!!!! håber virkelig at du kan hjælpe mig, for det er så vigtigt for mig... det skal helst ik være en fan mail, men en arbejds mail, eller sådan noget ps. grunden til at jeg skriver er faktisk, at jeg er en spade til at finde rundt på nettet. de vendligste hilsner fra mig :D

Svar:
Hej med dig
Det lyder da super dejligt for dig at du har fundet ud af at du gerne vil synge sopran ligesom i Celtic Woman - og sejt at du har viljen til at afprøve det.
Desværre kan jeg ikke bare sådan uden videre finde deres kontaktoplysninger til dig. De er som regel hemmelige. Jeg ved at mange bands henviser til deres pladeselskab, hvis man vil i kontakt. Ellers kan du jo prøve deres hjemmeside www.celticwoman.com hvor man kan lave et login. Du kan måske også prøve deres facebookside?
Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med en konkret adresse. Jeg håber du finder ud af det, og jeg håber du fortsætter med at synge selvom du måske ikke får fat i Celtic Woman ;-)
Mvh Jonas