"Hack"
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej jeg gad godt at vide om du kan hjælpe mig med at drille mine venner lidt. altså jeg har f.eks prøvet at sende et dokument med en kode i så deres cd drev blev ved med at køre ind og ud. kender du nogle andre ting jeg kunne prøve altså bare for at drille ikke for at ødelægge noget. på forhånd tak

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål. Du lyder som lidt af en drillepind :-)
Og nej - desværre kan jeg ikke hjælpe dig med at drille dine venner ved at sende dem kode eller filer, der 'gør noget' ved computeren. Jeg synes selv det er ret irriterende, når folk gør det ved mig.
Jeg ved godt at du kun ønsker at drille - ikke ødelægge. Og det er selvfølgelig godt at du ikke ønsker at smide ondsindet virus på dine venners computer. Alligevel synes jeg det ville være forkert hvis jeg hjalp dig med at sende 'virusagtig' kode til andre. Jeg tror mange mennesker synes det er ret dårlig stil at gøre det, desværre.
Venlig hilsen Jonas