Habbo.dk - Gruppen Cyberhus.dk
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Kære jonas. Du har været ude på min skole idag og sagde lidt om cyberhus det var vildt spænde og jeg lærte en masse om det :) Det started faktisk med at jeg var inde i chatrådgvningen og spurte om det men så sagde de/han/hun at jeg skulle gå til dig. Men mit spørsmål lyder: Inde på Habbo har i gruppen Cyberhus.dk og så ville jeg høre om jeg kunne få admin. i den så jeg kan oprette nye debatter? for jeg vil helt vildt meget gerne lave noget for Cyberhus :)

Svar:
Hej dreng på 11
Tak for de pæne ord om Cyberskoleoplægget i din klasse. Jeg sidder faktisk og rødmer en smule
Også tak for dit spørgsmål. Fedt at du bruger vores Habbo-side og super dejligt at du gerne vil lave noget for Cyberhus.
Vores debat på Habbo kræver kun at du er logget ind på Habbo med din egen profil. Du behøver ikke admin-rettigheder til at oprette debatter. Det samme gælder vores debatforum på Cyberhus.dk, hvor alle er velkommen til at starte debat.
Den eneste der har admin rettigheder til vores Habbo-debat er Emil fra Cyberhus. Han holder lidt øje med stilen og tonen i debatten, og han blander sig kun hvis det er absolut nødvendigt.
Jeg håber du kommer godt i gang med debattråden. Held og lykke med det!
Mvh Jonas