Gode chat steder?

brevkassespørgsmål

Gode chat steder?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hey med jer alle sammen ;-) Kender i nogen gode chat steder, for unge mellem 13 - 18? Jeg elsker at chatte med andre, og at løre andre at kende. Hvis i har nogle gode steder så please svar :D Hvis du vil chatte så bare skriv ;)

Svar:

Hej med dig

Der findes en masse chatrum, som har forskellige temaer. Ihimlen, Speek, Arto osv. Det kommer rigtigt meget an på hvad du gerne vil chatte om. Jeg synes det er vigtigt at høre fra andre på samme alder, før du vælger et sted at chatte. Jeg har lagt dit spørgsmål ud i Cyberhus' debatforum, så du kan få nogle gode bud fra andre Cyberhus-brugere.  http://www.cyberhus.dk/node/15888

Husk at checke op på fordele og ulemper omkring det at chatte med fremmede - det kan du eksempelvis læse om her