Det hårde sprog over internettet
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hejsa! :)
Mit navn er Simon, og jeg har her de sidste par dage undersøgt, hvad konsekvenserne er for at udgive sig for at være en anden
over nettet kan være, da jeg er i gang med en projektopgave, kunne det være helt i gennem være fantastisk, hvis jeg
kunne få et hurtigt svar... :)
MVH
Simon, Tobi

Svar:
Hej Simon
Vi får rigtig mange henvendelser omkring hjælp til opgaveskrivning. VI har desværre ikke mulighed for at svare i brevkassen eller via mail, da det er tager en del tid. Vi bliver nødt til at prioritere vores tid til at rådgive de unge der har brug for hjælp til en konkret problemstilling de selv står i, og har brug for hjælp til at komme ud af.
Jeg har i stedet fundet et par links hvor jeg tænker du måske kan finde noget af det info du søger. Det er her hos Politiet og i denne artikel
Du er også velkommen til at ringe til vores kontor onsdag eller torsdag og bede om at snakke med Jonas Ravn. Han kan måske også give dig lidt oplysninger, men jeg tror du kan få lige så meget ud af at tjekke de to links ud. Hvis du vil ringe er chancen for at fange Jonas bedst mellem kl. 10-13 på telefon 86 370 400.
Held og lykke med opgaven
Niels-Christian