DDos
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej, jeg undre mig over om der sker noget hos jeg truer end anden med ddos. Fordi drt har jeg gjort og jeg er bange for en straf og jeg  kan da ikke komme i fængsel på min alder, 13 År :(

Svar:
Hej med dig
Det lyder lidt som om at du har fortrudt, at du er kommet til at true en anden person. Det kan jeg sagtens forstå.
Slå koldt vand i blodet. Du kommer ikke i fængsel. Den kriminelle lavalder i Danmark er 15 år under alle omstændigheder.
Du skal dog lade være med at gennemføre et Ddos angreb, da det efterhånden er en ret alvorlig lovovertrædelse (alt afhængig af omfanget og betydningen af angrebet). Så selvom man ikke kan komme i fængsel, kan det få alvorlige konsekvenser at lave it-kriminalitet.
Jeg synes du skal fortælle ham/hende som du har truet, at du naturligvis ikke vil lave et angreb, og sige undskyld for truslen.
Mvh jonas