aktivering af cam

brevkassespørgsmål

aktivering af cam

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

HEj jeg er tit på chat sider, men jeg kan ikke få mit cam til at virke. Jeg har lige fået en samsung galaxy note 10.1, er det den der er noget galt med eller? Jeg kan ikke sætte den til med den?? Den kan heller ikke sætte den til den danske chatrouellte?

Svar:

Hej

Tak for dit spørgsmål.
Jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at løse dit problem her i brevkassen, da det kan være 100 forskellige ting, der kan drille.
Logisk set burde webcamet virke med Chatroulette men jeg kan se at andre på nettet har samme problem uden at have fundet en løsning. Måske må du indstille dig på at webcamet ikke fungerer automatisk med sider som Chatrouletten.

Beklager at jeg ikke kan komme det nærmere :-(

Mvh Jonas