lillebror

brevkassespørgsmål

lillebror

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år

hejsa jeg har en veninde hun er rigtig sød og hun kan godt li min lillebror og min storebror jeg synes det var okay at hun godt kunne li min storebror men nu kan hun jo godt li min lillebror men jeg ved ik om jeg skal være glad for at hun li dem begge p.s jeg synes det er lidt ireterende knus mig

Svar:

Hej Anonym

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til brevkassen Klar, parat, teenageliv, hvor du snart kan finde svar.

Mvh.

Niels-CHristian