lille hej

brevkassespørgsmål

lille hej

brevkassespørgsmål af
niveren
11 år
Oprettet 5 år 4 måneder siden

hej det er et lille hej bare lige hurtigt men øm jeg har et problemin min ven sig at kuestion er et ord er det rigtigt jeg tror det nemlig æt

Svar:

Hey Niveren

Det var da et godt spørgsmål. Jeg kender ikke ordet Kuestion. I hvert fald ikke som en dansk ord. Det kunne være en anden stavemåde, af det engelske ord Question, men jeg er ikke sikker på det er en stavemåde, der helt holder.

Så umiddelbart hopper jeg med på dit hold. Jeg tror det heller æt :)

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål