lidt nervøs trans

brevkassespørgsmål

lidt nervøs trans

brevkassespørgsmål af
Sandra
14 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

HHej Cyberhus

Undskyld hvis mit brev bliver lidt langt men har nogen spørgsmål og bare

brug for at få luft :-/ og har ville skrive til jer i lidt tid men

først gjord nu :-)

Jeg hedder Sandra og troer jeg er trans (DtP) jeg er 14 men har snart

føselsdag :D jeg har altid være mega misundelig på tøjet som piger

har og altid heller ville lege med dukker og andre pige ting end at leg

med pistoler og drenge ting. Jeg har også altid være ret femi og aldrig haft lyst

til vilde og mere drenge ting. nå men i lidt mere end 2 år har jeg lånt min

mors tøj og sko når jeg er alene hjemme jeg troer ikke hun ved det men har bar

følt mig så glad når jeg har det på og kan være pige :-)

Den enest som ved det er min aller aller bedsti veninde fra klassen og når

vi er sammen hos henne må jeg gerne lån tøj af henne :D vi snakkede også om

navne og valgte Sandra :D hennes forældre er ret cool med det så vi behøver

ikke kun være på hennes værelse og både min besti og hennes forældre kalder

mig Sandra så det er nice at have sted hvor ikke bange for at blive drillet

og jeg troer ikk hun har sagt det til andre i klassen for de har ikke sagt

noget men jeg ved det ikk??? :-/ jeg har også prøve at ride den hvor jeg

fik den der følelse i kroppen som når for orgasme hvor det hele kilte

så dejligt men kan man det??

når jeg har lånt mors tøj og sko og klædt ud har jeg kikket i hennes skuffe

og skabe så jeg har os fundet hendes dildo sådan en som ligner en rigtig

pik med hoved og pung i starten bar prøvet at sutte på den og det tændte

mig mega meget så jeg tænkte på at prøve den såan rigtig. De første gange

sve det da jeg forsøgte at få den op stå jeg stoppede med det og har altid

vasket den bag efter. For lidt mere en måned siden prøvedee jeg at smøre

dildoen og min numse og så lykkes det for første gang kunne jeg glide

helt ned over den og ridde den rigtigt :o var så mega glad og stolt og

følte mig total piget og havde sådan rigtig klider i maven og glad :-)

så da jeg fik orgasme har jeg aldrig spøjtede så meget og langt før :o

er det normalt?? :-/

Jeg er har selv købt trusser, kjole og nylonstrømper som jeg gemmer

men vil gerne have mere men er nervøs for at min mor så finder det for troer ikke at hun ved

at jeg er Sandra og føler mig piget. Jeg ved ikke hvad hun vil sig til det

om hun bliver sur?? :-/

kunne os godt tænke mig at have min egen dildo men ved ikke hvor jeg kan

købe sådan en??

så mine spørgsmål og håber i kan hjælpe med svarer er om i troer min

mor biver sur hvis hun finder ud af det? og hvordan kan jeg sige

til hende at jeg ønsker mig pigetøj øreringe makeup og en dildo?

måske jeg kan ønske det til føselsdag?

men i hver fald tak for god brev kasse

Knus

Sandra

Svar:

Kære dig

Tak for alle dine fine spørgsmål. Jeg vil gøre mit bedste for at svare på dem.

Først og fremmest skal du vide at det er helt ok at du har det som du har det. Du er ikke forkert, selvom du føler at din krop er forkert. Det er meget vigtigt for mig at understrege, og jeg bliver rigtig glad for at læse at du har en god veninde og hendes forældre, som støtter dig. Jeg tænker også at de måske kan hjælpe dig med at tale med din mor om det? For jeg tror nemlig at det er vigtigt at du er ærlig overfor din mor, så du også giver hende chancen for at støtte dig og hjælpe dig med at blive Sandra hele tiden, og ikke kun når du er sammen med din veninde. Jeg kan ikke love at din mor ikke bliver sur, men jeg ved at en mor elsker sine børn, også selvom de ønsker at leve på en anden måde end det hun kender. Måske bliver hun en smule forvirret eller ked af det i starten, men prøv om du kan hjælpe hende med at forstå hvor vigtigt det er for dig, og fortæl hende hvordan hun kan støtte dig.

Du spørger også ind til brugen af en dildo, og jeg vil starte med at skrive at du skal stoppe med at bruge din mors. Det er ikke fordi du ikke må bruge en dildo, men det handler om at du ikke skal bruge den samme som din mor. Dels fordi I så deler bakterier, men også fordi det er en meget privat ting, som det ikke er meningen at man skal dele med andre, og særligt ikke uden at man ved det. Så selvom du oplever at det er rart at bruge den, og at du oplever nogle gode orgasmer (ja, det er normalt), så er du nødt til at vente indtil du har din egen. Det kan du f.eks. tale med din mor om, når hun har vænnet sig til tanken om dig som Sandra. Du kan også overveje at tale med din bedste venindes forældre om det. Grunden til at du skal tale med en voksen om det, er fordi du skal være 18 år for at købe sexlegetøj. Som alternativ kan du bruge andre ting i stedet, som f.eks. en agurk, et stearinlys eller lignende. Du skal bare huske at putte et kondom på, så hvis der knækker noget af, så forsvinder det ikke ind i dig, men kommer ud med kondomet. Du skal også huske at du ikke må putte det hele vejen op. Du skal altid have fat i enden af det du stikker op eller sørge for at have gode fast. Det kan nemlig godt forsvinde op i numsen, og så kræver det lægebehandling for at få ud. Hvis du bruger et stearinlys, så husk også at være forsigtig med det, for det er meget hårdere end f.eks. en dildo eller lignende, og når du putter noget op analt (i numsen), så skal du passe på at du ikke skader tarmen. Derfor er det også en god idé at bruge glidecreme. Både kondomer og glidecreme kan du sagtens købe på apoteket eller i en butik.

Det er meget naturligt at du har mange spørgsmål omkring det at være transkønnet, og her til sidst, vil jeg anbefale dig at tjekke LGBT+ ud. De har en rådgivning, hvor du kan tale med andre personer som har stået i samme situation som dig på et tidspunkt. Du finder dem her.

Venlige hilsner,

Camilla