Liderlig
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Ch
Er extrem liderlig og har boner konstant i timerne og har et crush på en pige men ved ikke om hun er med på den hvad skal jeg gøre

Svar:
Hej med dig.
Det er meget normalt at drenge bliver liderlige og tænker meget på sex når de kommer i puberteten, som typisk begynder i 12-13 års alderen. Det er derfor helt normalt, at du oplever, at du er meget liderlig og konstant har boner på. Din krop er nemlig begyndt at udvikle sig fra at være en dreng til at blive en ung mand. Der sker altså en masse forandringer, fordi din krop er begyndt at producere hormoner, som også gør, at det er helt naturligt at du tænker mere på piger fx.
Det lyder dejligt, at du har fået et crush på en pige! Først og fremmest er det en rigtig god ide, at finde ud af, om hun også er vild med dig. Det kan du måske finde ud ved at snakke med hende når i ses i skolen og spørge ind til hende. På den måde kan du måske fornemme om hun også synes, at du er sød. Hvis du synes at det er lidt grænseoverskridende at spørge hende om hun også er vild med dig når I er i skole, kan du også prøve at skrive en besked til hende og få en samtale op at køre der. Det kan også være en ide at prøve at snakke med nogle af hendes veninder og fortælle dem, at du er lidt vild med hende og om de vil sige det videre til hende, og på den måde kan du måske få kontakt med hende.
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar.
Hilsen Gro.