Lesbisk

brevkassespørgsmål

Lesbisk

brevkassespørgsmål af
Cecilia?‍❤️‍?
12 år
Oprettet 4 år 9 måneder siden

HeJ. Jeg ved ikke rigtigt om jeg er lesbisk.  når jeg onanere er det altid til lesbisk porno. Jeg har hele tiden løst til at have sex(Med en pige). Jeg har dog været forelsket i en dreng  Men når jeg forstiller mog have sex med en dreng så bliver bare ikke tændt.  Og vil virkelig gerne have en der har det lige som mig. Så mit spørgsmål er: er jeg lesbisk hvis ja ved du så hvor jeg kan finde en ligesådan

Svar:

Kære Cecilia,

Hvor er det dejligt at høre, at du er godt i gang med at udforske dig selv og din seksualitet. Og det er nogle virkelig relevante spørgsmål du stiller.

Man kan sagtens onanere til lesbisk porno, uden det nødvendigvis betyder, at man er lesbisk. For nogle er det at tænde på lesbisk porno, og have lyst til sex med en pige, et tegn på, at de er lesbiske. Men for mindst ligeså mange, hvis ikke flere, er den seksuelle interesse for personer af ens eget køn, en naturlig del af en sund seksuel udvikling, uden det betyder, at de er lesbiske.

Du skriver, at du har været forelsket i en dreng, men at du ikke tænder på at forestille dig at have sex med en dreng. Det er helt normalt at have det sådan, og det kan både være et tegn på, at du er lesbisk, men det kan ligesåvel være et tegn på, at du er i en udforskende fase, hvor du er i gang med at lære din seksuelle identitet at kende, og er i gang med at finde ud af, hvad du godt kan lide. Så om du er lesbisk eller ej, kan jeg ikke umiddelbart sige noget om. Men i takt med at du bliver ældre og mere erfaren, vil du også blive klogere på sin seksualitet og dine seksuelle præferencer.

Uanset om du er lesbisk eller ej kan jeg godt forstå, at du gerne vil finde nogen, der er og har det ligesom dig. Derfor tænker jeg, at det kan være en god idé for dig at tale med dine veninder om, hvordan du har det og hvilke tanker du gør dig. At du tænder på lesbisk porno, men er i tvivl om, om du er lesbisk selv. Husk, at det er helt normalt at være i tvivl, og at have det som du har det, så der er intet pinligt eller unaturligt i det du oplever. Måske vil du endda opleve, at dine veninder går med nogle af de samme tanker, som du selv gør.

Jeg håber du kan bruge svaret.

Rigtig god sommer!

Varme hilsner,

Siv

Sivs billede
Siv fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål