Lejrtur
brevkassespørgsmål af
T
17 år
Hej jeg har et problem med at jeg tisser i sengen om natten. Jeg har været ved læge med det og har fået nogle piller som skulle hjælpe i løbet af 1-2 mdr. Nu er det snart 4 mdr. Siden jeg fik dem og de lader ikke til at virke endnu. Det gør ikke så meget når jeg er hjemme (jeg er vant til det) men nu skal jeg for første gang i mange år på lejrtur her i maj og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, herhjemme bruger jeg sådan et plasticlagen men det er lidt svært i en sovepose :P jeg vil virkelig gerne med på den tur men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre om natten. Håber virkelig i kan hjælpe :-) Hilsen T

Svar:
Hej med dig :)
Ærgeligt at pillerne ikke virker endnu, for det ville da være dejligt for dig hvis de snart kunne have lidt effekt. Hvis jeg var dig ville jeg snakke med dine lærere omkring det selvom det selvfølgelig kan være svært og grænseoverskridende.
Måske det er muligt at du kan sove med lagen og dyne? Du er ikke den eneste der tisser i sengen om natten, så måske dine lærere har en god ide eller noget de har prøvet/gjort erfaring med på tidligere lejrture. Det villle være super ærgeligt for dig at gå glip af den tur når du gerne vil med.
Jeg håber du får en dejlig lejrtur!
Mange hilsner
/Trine