Langsom pupertet

brevkassespørgsmål

Langsom pupertet

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 5 år 3 uger siden

Hej jeg er en dreng der lige er 15 og min pik er ikke begyndt at vokse endnu der er begyndt at komme en del hår

Skal jeg reagere eller skal jeg vente lidt endnu og hvis jeg skal reagere hvordan og hvad skal jeg gøre?

Svar:

Hej.

Det er helt normalt hvis dine testikler og penis først begynder at vokse om et eller to år fra nu, og det at din kønsbehåring er begyndt at komme, tyder også på at din pubertet er igang. Drenges pubertet ligner ofte deres fars da der er en del arvelighed i det. Så du kunne spørge din far hvordan hans udvikling var, hvis du har mod på det. Giv det hvert fald mere tid. Spis godt og tag generelt godt hånd om dig selv, så får din krop den energi den skal bruge for at udvikles og vokse.

Vh

Rebecka

Rebeckas billede
Rebecka har svaret på dette spørgsmål