lærere
brevkassespørgsmål af
Anonym
min lære er streng og kan ikk finde ud af børn hun burde fyrers men det er ikk mig der bestemmer det ja gid det var så var hun kommet ud for lang tid siden

Svar:
Hej med dig
Det kan godt være ret irriterende, når man ikke er så glad for ens lærer. Sommetider kan det heldigvis godt ændre sig og det håber jeg også det vil gøre for dig. Ellers synes jeg du skal prøve at snakke med din mor og far om det, fordi så kan de måske hjælpe dig og måske snakke med din lærer.
Jeg er lidt i tvivl om hvad du spørger mig om. Hvis du for eksempel gerne vil spørge om hvad du kan gøre nu, så synes jeg du skal prøve at skrive til Teenagebrevkassen her og prøv at forklare hvad det er for nogle ting du er utilfreds med.
Kan du have det godt..
Mvh. Sannie Biblioeteksvejleder Cyberhus