l
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej. Hvorfor fortæller chatrågiverne ikke, hvor gamle de er, kan de endelig ikke godt det. For så tror at jeg ville føle mig mere tryg ved det. Fra den Anonyme dreng

Svar:
Hej Dreng 13 år.
Tak for din interesse og dit spørgsmål om chatten. Rådgiverne må ikke fortælle hvor gamle de er fordi det er vigtigt at de er helt anonyme. Rådgiverne må fortælle om de er mand eller kvinde, men ellers må de ikke give nogle oplysninger om sig selv.
Jeg kan fortælle dig at alle de rådgivere du taler med i chatrådgivningen er voksne. For at være rådgiver i chatten skal man være mindst 21 år, og have en børnefaglig baggrund. Lige nu har vi ca. 20 chatrådgivere der er mellem 23-49 år.
Alle rådgiverne er uddannede og gode til at lytte. På chatten er det okay at snakke om præcis det der er vigtigt for dig, lige meget hvad det måtte være, og du kan være 100% anonym.
DeBedsteHilsner
NielsChristian - Vejleder i stuen