Kysse en pige

brevkassespørgsmål

Kysse en pige

brevkassespørgsmål af
Pige
15 år
Oprettet 5 år 2 uger siden

Hej jeg har en veninde som har kysset en anden pige flere gange end en men hun er meget  i tvivl om hun er unormal om hun kan få en kæreste

Svar:

Hej med dig.

Der er mange piger, som kun kan lide piger, og der er mange, som kun kan lide drenge, og mange som kan lide både drenge og piger. Og alt sammen er helt normalt. Der er ikke noget unormalt ved, at din veninde har prøvet at kysse med en eller flere piger, og måske godt kan lide piger. Og der burde ikke være noget i vejen for, om hun kan få en kæreste blot fordi hun kan lide piger eller har prøvet at kysse med piger. Det kommer helt an på, om hun finder den rigtige person til hende.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål, og ellers er både du og din veninde velkommen til at skrive til os igen.

Mange hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål