Kys!?

brevkassespørgsmål

Kys!?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej håber i kan besvare spørgsmålet. Det er fordi der er den her pige i min klasse som jeg utrolig godt kan li, her for tiden har vi været lidt nær. Alså skrevet meget med hindanden og skrevet noget som f. eks Jegelsker dig og sådan noget. Vi fletter også fingre når vi er sammen og holder om hindanen. Og er utrolig glad for hende. Jeg vil gerne kysse med hende men ved ikke hvordan an gør , har nemlig aldrig kysset en pige før. Så har brug for lidt hjælp. Og er lidt nervøs og bange. Håber du kan besvare spørgmålet! M.V.H : Den anonyme! der ikke kan kysse

Svar:

Hej med dig..

Jeg har lige lagt dit spørgsmål over i brevkassen der hedder "Teenagebrevkassen" fordi der er de rigtig gode til det her med det første kys. Du kan finde deres svar der inden for den næste uges tid.

Venlig hilsen

Erroll