Krummerik

brevkassespørgsmål

Krummerik

brevkassespørgsmål af
Z
14 år
Oprettet 2 år 4 måneder siden

Hej Cyperhus Jeg er en dreng på 14 år, der har en virkelig skarp bøjning, både op, men også til siden. Jeg har haft søgt lidt rundt, og en af de ting jeg fandt var : onani kan gøre din pik skæv. Artiklen var noget med at hvis du onanere med den samme hånd, så ville der blive skabt en krumning. Jeg tænker det nok har været det, men det er muligt for mig at havde sex. Jeg har haft døjet med det i 2 år nu, og er bange for at aldrig kunne havde sex.

Svar:

Hej Z

Lad os med det samme slå fast at onani ikke har noget som helst med din krumning at gøre. Onani skader ikke, så du kan onanere helt som du plejer, uden at være bekymret for det. Det handler om vævet i din pik og overhovedet ikke noget med onani.

Det er meget almindeligt at have en bøjet pik. Hvis man har en meget skarp bøjning, kan man tale om at det er en krummerik. Nogle kan sagtens have sex med en krummerik. Andre kan ikke. Det afhænger selvfølgelig af, hvor skarpt den bøjer, hvilken vinkel den og så selvfølgelig om det gør ondt.

Umiddelbart vil jeg ikke tænke du får problemer med sex, hvis du kan onanere, ved at holde din pik i hånden, og køre hånden op og ned af skaftet. Hvis din pik ikke giver dig problemer i hverdagen kan du bare vente og se om der bliver problemer. Hvis det er noget du er bekymret for, kan du også tage en snak med din læge om at få det tjekket nu. Din læge kan vurdere om du har en krummerik der kræver behandling, og fortælle dig mere om mulighederne.

Hvis du vil læse lidt mere, så har sexlinien skrevet en kort og god artikel, som ikke er fyldt med myter og skøre teorier: https://www.sexlinien.dk/emneside-drenge-maends-kroppe/krummerik

Mange hilsner Julie

Julies billede
Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål