for kort penis streng..
brevkassespørgsmål af
cille
22 år
hej
min fyr har tidligere i år fået klippet sin penisstreng, men det er absolut ikke blevet bedre.  jeg har sagt at han må få en anden til at se på det, men han er bange for at det ikke vil hjælpe..
der er kommet noget arvæv som han mener er skyl i det fortsatte problem, lægerne han blev behandlet ved vil også have ham omskåret, kan det evt være det der kan være løsningen på hans problem? og kan man klippe mere ell rette op på tidligere op.?
mvh

Svar:
Hej Cille
Det lyder ikke som en rar situation, din kæreste står i, og jeg tænker bestemt han skal afsted til læge, og have det tjekket igen.
Det er svært for mig at sige, hvad der kan gøres, uden at kunne undersøge din kæreste Jeg tænker der er meget god sandsynlighed for at problemet kan afhjælpes ved endnu et indgreb, men det er umuligt at sige hvilket her i brevkassen.
Jeg kan godt forstå, din kæreste er bange for at det ikke vil hjælpe, når det nu er den oplevelse han har efter første operation, men omvendt tænker jeg ikke det er holdbart at være så hæmmet i sit sexliv, uden at være 100 procent sikker på at der ikke kan gøres mere.
Det tænker jeg, som sagt, sagtens at der kan, så jeg vil bestemt råde din kæreste til at tage til læge igen.
Mange hilsner Julie