Konstant ondt i bryst og svimmel

brevkassespørgsmål

Konstant ondt i bryst og svimmel

brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år
Oprettet 6 år 2 måneder siden

Hej. Jeg fik for 2,5 måneder siden en følelse af noget som virkede forkert når jeg træk vejret, men ikke noget jeg tænkte videre over. Det udviklede sig efter en uges tid til smerter forskellige steder i brystet omkring hjertet men også i højre side af brystet. Jeg har været til lægen og fået taget EKG og blodprøver og alt var fint og lægen sagde der ikke var noget. Nu 2 måneder efter lægebesøg er ubehagen gået fra at være en gang i mellem til konstant. I går var det som om mit hjerte sprang et slag over og min puls var helt nede på 32 kort efter jeg var færdig med at styrketærne. Idag da jeg slappede af, var min puls pludelisig 145. Er dette normalt? Det mest ubehagelige er når der ind imellem kommer nogle jag, hvor det nærmest føles som om jeg skal til at besvime. Disse “anfald” kommer oftere nu og nogle gange om til 7-8 gange på en dag. Jeg styrketræner 3-4 gange og spiller fodbold 2 gange om ugen. Her plejer der ikke at være noget. Mit spørgsmål er om jeg skal gøre noget? Eller bare vente på det går væk, som lægen sagde? På forhånd tak.

Svar:

Kære du

Rigtig godt du skriver. Jeg synes du skal gå til lægen igen. Det må være vanvittigt ubehageligt og det skal ikke blive ved så derfor dette råd. Tænker Han/hun måske kunne finde på lidt ekstra undersøgelser med de ekstra oplysninger du kommer med her. Det er ganske enkelt umuligt at sige noget præcist om hvad dine symptomer handler om, uden at se dig.

alt det bedste

Maria

Marias billede
Maria har svaret på dette spørgsmål