konkurrence

brevkassespørgsmål

konkurrence

brevkassespørgsmål af
Line
15 år
Oprettet 4 år 5 måneder siden

Hej Cyberhus.

Jeg hørte nogle drenge tale om at de havde afholdt en tissekonkurrence. Kan piger egentlig også afholde sådan en?.

Svar:

Hej Line

Det lyder som en spændende konkurrence, og jeg kan da godt forstå du bliver nysgerrig.

Det er svært at vide præcis hvad en tissekonkurrence går ud på, men måske handler det om hvem der kan tisse længst, hvem der kan ramme et eller andet bestemt, hvem der kan tisse mest, eller måske noget helt fjerde? Lige meget hvad det går ud på, kan jeg da ikke se hvad der skulle være ivejen for at piger kan have sådan en konkurrence, hvis altså man kan blive enige med andre om at de også synes det kunne være sjovt.

Gode hilsner Tanja

Tanjas billede
Tanja fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål