Kondom størrelse

brevkassespørgsmål

Kondom størrelse

brevkassespørgsmål af
Kristian
15 år
Oprettet 5 år 9 måneder siden

Mig og min kæreste vil gerne prøve at have sex. Jeg kan aldrig finde nogle kondomer i de butikker vi har i nærheden af mig så har valgt at bestille det på nettet. Jeg har målt min penis (stiv) omkreds til 14cm og så er det den tykkelse 66cm-70cm men kan slet ikke finde nogle over 60?

Svar:

Hej med dig,

Det er rigtig godt at du skriver ind til brevkassen og at du husker på hvor vigtigt det er at bruge kondom for at have sikker sex! Jeg har kigget lidt rundt på nettet efter nogle tabeller omkring størrelsesforhold ved køb af kondomer, og der kommer en del resultater op, hvis du googler "kondomstørrelse tykkelse". Der er flere tabeller og forslag til hvilke kondomer der passer til dig. På flere hjemmesider kan jeg se, at der er mulighed for at købe nogle kondomer i alle slags størrelser.

Jeg håber, at du kan bruge svaret.

Mange hilsner
Stine

StineAs billede
Stine har svaret på dette spørgsmål