Kom for hurtigt

brevkassespørgsmål

Kom for hurtigt

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 4 år 5 måneder siden

Hej. Jeg havde sex for første gang i weekenden, og det var godt så længe det varede. Jeg kom efter 1-2 min, men det føltes slet ikke som en normal orgasme gør for mig, jeg spermede nærmest kun. Normalt når jeg onanere kan jeg nemt holde i 10 min. Ville det ændre sig i fremtiden, så jeg kan holde længere i sengen?

Svar:

Kære dig,

Det er helt normalt, at det går lidt hurtigt de første gange. Med erfaring og alder sker der en hel masse med sexlivet - det bliver kun bedre. Så ro på der, det er helt okay og normalt. Snak evt. med dem, du har sex med om det, det er både vigtigt og sundt at være åben omkring sex - både ift. ting der er gode og ting, der måske godt må ændre sig.

Man kan sagtens få udløsning uden orgasme, så måske det er det, du har oplevet. Orgasmer kan føles på mange forskellige måder, og det kan sagtens føles anderledes under sex, end når man gør det selv. Der er rigtig mange måder at få orgasme på, og det kan være rigtig spændende at udforske, så bare kast dig ud i det!

Jeg håber, du kan bruge mit svar.

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål