Kold gulv = slap pik?
brevkassespørgsmål af
Peter
17 år
Hejsa, jeg har det med at hvis jeg skal have lettet trykket, at gå ned på toilettet. Men når jeg så ligger mig ned eller skal til og igang begynder den bare at blive slap? Er det impotens i en tidlig alder eller kan det ha noget med at jeg ligger på gulvet? Har før gjordt det der hjemme, men der var det ikke et problem. Det sådan først kommet efter mig og Min kæreste har haft sex et par gange. Håber på svar snart

Svar:
Kære dig,
Hvorvidt pikken bliver stiv eller ej kan afhænge af rigtig mange ting. De fleste unge fyre oplever gennem puberteten, at pikken let bliver stiv og også ofte. I en periode skal der måske næsten ingenting til! Det er meget normalt, at det aftager lidt med alderen og også i forbindelse med, at man begynder at have sex. Hvor ofte man har sex, kan sagtens spille en rolle for, hvor ofte pikken bliver stiv. For eksempel kan det være svært at få gang i den, hvis man lidt tidligere har haft sex. Det kan eventuelt være en forklaring på det, du oplever. Temperatur kan også sagtens betyde noget, og som du selv skriver, kan det godt være, det kolde gulv spiller en rolle. Jeg tvivler på, at det er impotens, men det afhænger naturligvis af, om du også oplever problemet sammen med din kæreste og andre steder? Måske du kan prøve at onanere et andet og varmere sted næste gang? Hvis du hverken oplever problemer sammen med kæresten eller andre steder, ville jeg ikke bekymre mig. Det er helt normalt at liderligheden svinger lidt, og det kan også sagtens være, det har noget med det at gøre. Mit råd til dig vil være at prøve det lidt af i andre sammenhænge og så se det lidt an. Det er helt normalt at det ændrer sig lidt, når man begynder at have sex.
Jeg håber, du kan bruge mit svar! Du er altid velkommen til at skrive igen eller besøge chatten!
Sophie