Knopper på Penis

brevkassespørgsmål

Knopper på Penis

brevkassespørgsmål af
Lars
15 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

Hej jeg er en dreng på 14 år (Snart 15)jeg har prøvet at have analsex med en pige før da hun ikke gad andet og ja har senere fået nogle hvide knopper langs kanten på penis hovedet. Jeg syntes det er træls og se på så vil vide om det måske kunne være noget farligt

Svar:

Hej med dig!

Jeg kan forstå, at du har fået nogle hvide knopper på penishovedet.

Det er højst sandsynligt talgknopper du har set. De er ganske ufarlige og har en gavnlig effekt.

Nogle opdager pludseligt knopperne, som altid har været der, men som man pludselig bliver opmærksom på og nervøs for.  Talgknopperne udskiller en smule fedt og sørger for, at huden på penis ikke tørrer ud. Talgknopper er typisk tydeligst i puberteten og aftager så med alderen, men de vil højst sandsynligt aldrig forsvinde helt. Og helt forsvinde skal de ikke, de er nødvendige at have, og så smitter de ikke.

Jeg håber, at du har fået svar på dit spørgsmål.

Mange hilsner

Marie

MarieHKs billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål