Knop på skamlæbe
brevkassespørgsmål af
Mille
15 år
Jeg har en knop på min skamlæbe og når jeg trykker den som en bums så kommer der noget gennemsigt væske ud jeg tørre ikke sige det til min læge for er ikke meget for og skulle vise det til nogen og synes det er for akavet og sige overfor min mor

Svar:
Hej med dig,
Det lyder irriterende for dig med den knop. Det er almindeligt at opleve knopper omkring kønslæberne og langt de fleste er ganske fredelige.
Jeg kan godt forstå, du synes det er lidt grænseoverskridende at skulle op til lægen med det, men det er noget din læge er vant til at beskæftige sig med - jo hurtigere du får en tid til at blive kigget på jo hurtigere kan du få ro i sindet med hvad knoppen er, hvis den ikke er gået væk af sig selv
Mange hilsner Louise