Klargøring til analsex

brevkassespørgsmål

Klargøring til analsex

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 5 år 2 måneder siden

Hej Brevkasse.

Jeg er en 15-årig, homoseksuel dreng, som gerne vil prøve at have sex med en fyr, men jeg ved ikke, hvordan mit anus skal blive rent nok til dette? Mine forældre er lidt i mod at jeg er homoseksuel og jeg føler derfor ikke at jeg kan købe nogle sprøjter eller lign. til ”rengøringen”. Er der andet jeg kan gøre, som vil virke specielt godt til at rense mig bagi?

På forhånd tak

Svar:

Hej med dig,

Tak for dit spørgsmål. Fedt at du klar til at udforske din seksualitet.

Jeg kan godt forstå, at du tænker over rengøringen i forhold til analsex. Det er rigtig, at nogle bruger et skylle-kit eller noget lignende som du skriver, men det behøver man ikke. Det kan være en god idé at gå på toilettet og blive tømt i god tid, inden man skal have sex. Andre bruger varmt vand, brusestrålen, en klud eller fingrene. Der er ikke en rigtig eller forkert måde at gøre det på. Og så er det en god idé at bruge kondom, både for beskyttelse men også hygienjemæssigt. Det vigtigste er, at du føler dig ren og klar, så du kan slappe mest mulig af.

Du skriver, at dine forældre er lidt i mod, at du er homoseksuel. Det lyder svært, og jeg kan godt forstå, at du ikke har lyst til, at der f.eks. skal ligge en sprøjte til rengøringen fremme. Jeg håber, at de med tiden bliver mere åbne overfor det, så du kan være dig selv 100%.

Alt det bedste herfra

Jeanette

Jeanettes billede
Jeanette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål