klæbene

brevkassespørgsmål

klæbene

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

heej cyberhus jeg har et stort problem jeg rigtig gerne vil dele med jer;) min veninde vil mega gerne gå på efterskole med mig men hun er så skide klæbene jeg er hendes eneste veninde og jeg har altså ikke lyst til at sidde at hænge der med hende!! hvordan siger jeg det til hende på en sød måde please hjælp;O

Svar:

 Hej Anonym

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til brevkassen Klar, parat teenageliv, hvor de er "eksperter" på spørgsmål omkring veninder og venskab.

Mange hilsner
Niels-Christian