Kedeligt

brevkassespørgsmål

Kedeligt

brevkassespørgsmål af
Tobias
15 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

Hej, har i lidt tid nu stukket min finger og en tandbørste op i mig, først føltes det rigtig godt men senere begyndte det ikke at tænde mig mere. Før ville min pik blive stiv på 2 sekunder hvis jeg stak en tandbørste op, men nu skal jeg selv lege med den hvis jeg vil onanere og lege med min tandbørste på samme tid. Jeg ville bare gerne vide hvad man eller kunne bruge og hvor man kan skaffe det... (ikke buttplugs, da mine forældre ikke ved jeg kan lide at få stukket ting op) Og hvor kan man skaffe billige kondomer i størrelse small og medium?

Svar:

Hej med dig.

Det er meget almindeligt, at den måde, man plejer at onanere på, kan blive lidt kedelig med tiden, og det er meget naturligt at være nysgerrig og eksperimentere. I dit brev efterspørger du ting, du kan bruge til at onanere med, som ikke må være en buttplug. Man skal altid passe lidt ekstra på med at bruge ting, som ikke er egnet til at blive stukket op i en, og særligt i endetarmen, da den ikke er så blød og elastisk, og er ret tynd, hvilket kan give risiko for rifter og sår. Så det bedste er at bruge fx sexlegetøj, som er egnet til det. Men hvis det ikke er en mulighed for at bestille det, kan du prøve at bruge fx en agurk fx en skoleagurk eller en stor gulerod. Generelt kan du kigge lidt om efter noget aflangt, som ikke er alt for hårdt, og som ingen af jer derhjemme skal bruge. Der er nemlig mange bakterier i endetarmen, så det er vigtigt at bruge kondom på det, man stikker op, og så ikke bruge det til andet efterfølgende. Det er derfor også fint, at du spørger om hvor du kan købe kondomer henne. Både Matas, Apoteket og de fleste supermarkeder har relativt billige kondomer, som man kan købe i forskellige størrelser.

Når man stikker noget op i sig selv, så er det vigtigt at være forsigtig. Jeg kan anbefale dig at læse Sexliniens artikel her om analsex - ikke fordi det er det, du gør eller nødvendigvis har lyst til, men der er nogle gode råd til hvad man skal være opmærksom på, når man stikker noget op i sig selv, samt nogle teknikker, man kan bruge.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Mange hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål