Kedelig at onaniret alene

brevkassespørgsmål

Kedelig at onaniret alene

brevkassespørgsmål af
Søren
13 år
Oprettet 5 år 8 måneder siden

Jeg er en dreng på 13 år og elsker onani maget. men problemet er at jeg syntes det er kedeligt at bare ligge i siden seng og onanier helt alene. Er det normalt at vil gerne onanier sammen med ander. Vil helt vildt gerne prøve.

Svar:

Hej Søren

Du spørger om det er almindeligt, at have lyst til at onanere sammen med andre? Jeg kan i hvert fald fortælle dig, at der helt sikkert også er andre, der har lyst til at prøve.

De fleste drenge og piger onanerer. Nogle har på ingen måder lyst til at onanere sammen med andre, mens andre synes det gør det endnu mere spændende at gøre det sammen med andre. Så du er helt ikke sikkert med dine tanker. Hvis det er en fantasi, du tænker på at føre ud i livet, må du jo prøve at snakke med dine kammerater. Du kan jo spørge om nogle af dem onanerer, og se om det overhovedet er noget de har lyst til at snakke om. Hvis I kan snakke om onani, kan du måske prøve at spørge om nogen af dem har prøvet at gøre det sammen med andre, og så på den måde lige så stille finde ud af om du kender nogen der kunne have nogle af de samme lyster.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål