kan snart ik mere
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hej jeg er ik maget for at skrive og belste folk med mine ting men jeg ved bare ik hvad jeg skal gøre og jeg kan ik klare det længe jeg har været ude for et overgrab andre ting i forbindelse med det og jeg gør skade pp mi selv for at kunne holde en facade helle dagen og om naten der rømmer jeg om det der skete og ser det for mig men sover ik som jeg burde for det kan jeg ik og jeg bruger maget nætterne til at græde i for der sover min familie så der er igen der opdage det og jeg tænker på selvmord helle tiden og har for søgt det nogle gange og jeg ved iik helt vem jeg selv er og jeg har ik lyst til at leve eller nået jeg vil bare væk fra det helle og jeg kan ik over skure det det spiser mig inde fra og ved godt det ik er nået serligt eller er rat vigtigt som andras behov eller lige så slemt som andres ting og at jeg ik er vigtig men jeg ved bare ik hvad jeg skal gøre. hilsen pigen der næsten har givet op.

Svar:
Hej med dig..Hvor er det super stærkt at du søger hjælp, når du kan mærke det hele bare er ved at vælte. Og der er nemlig mange muligheder for at få hjælp og for at komme dit liv kan blive lidt nemmere og sjovere.
For at give dig det bedste svar, har jeg sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det ggør ondt inderst inde", fordi de kan meget bedre hjælpe dig. Den her brevkasse handler mest om hvilke muligheder vi kan tilbyde i Århus Kommune.
Du kan finde deres svar inden for de næste par dage..
Venlig hilsen Niels Christian