Kan se ingen by passer på det her

brevkassespørgsmål

Kan se ingen by passer på det her

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Oprettet 3 år 6 måneder siden

Hej jeg bekymre for en mor der på Facebook bliver ved at fortælle de ikke har råd til mad og de b'er folk om hjælp til husleje og ders 2 små børn ikke kan få god mad osv de bor i 7860. Moren hedder xxx  ved ikke om i kan få nogen til at undersøge dette for stakkels små børn da

Svar:

Kære du

Hvor er det godt at du er opmærksom på de her børns trivsel, og det er godt at du handler på det når du er bekymret.

Det er korrekt at Viborg kommune ikke har ders egen rådgivning her på Cyberhus, men jeg har fundet den side, hvor du kan underrette, hvis du er bekymret for den her familie.

Her kan du finde link til at underrette i den helt rigtige kommune, og også en præcis vejledning til hvordan du gør. Du kan være fuldstændig anonym når du underretter, så du behøver altså ikke sige hvem du er. Hvis du vil kan du sådan set nøjes med at kopiere teksten fra spørgsmålet her, og sætte ind i underretningen, og så sende den til kommunen. Så er du helt sikker på at din bekymring lander det helt rigtige sted.

Mange hilsner Elisa

Elisas billede
Elisa fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål