Kan man lave sæd selvom man har en krummerik?

brevkassespørgsmål

Kan man lave sæd selvom man har en krummerik?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 1 måned 3 uger siden

Hej jer er 15 år. Jeg vil gerne vide om man godt kan lave sæd selvom man har krummerik? Jeg endu ikke fået min sædudløsning selvom jeg nogen gange onanere. Jeg får bare nogen “kramper i kroppen” hvor jeg krummer mig sammen eller får kuldegysninger. Tak på forhånd.

Svar:

Hej Anonyme

Jeg kan godt forstå du er i tvivl, så super godt at du skriver og spørger.

Som udgangspunkt behøver der ikke være en sammenhæng mellem at have en krummerik og ikke at kunne få en udløsning. Samtidig kan jeg ikke afvise at der kan være en sammenhæng, så jeg vil faktisk anbefale dig, at kontakte din egen læge.

Når du får de her kuldegysninger, lyder det bestemt som en orgasme, og der vil mange også opleve at få en udløsning. At du ikke går det kan skyldes at du bare ikke er nået dertil i din krops udvikling, men hvis du har en krummerik synes jeg alligevel det er vigtigt at få undersøgt, om der kan være en anden årsag.

Så mit svar er at der ikke behøver være en sammenhæng, men at det ikke kan afvises, og jeg vil derfor anbefale dig at kontakte din læge og stille helt samme spørgsmål.

Venlig hilsen Sander

Sanders billede
Sander fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål