Kan man det

brevkassespørgsmål

Kan man det

brevkassespørgsmål af
Mathilde
13 år

hvad vil der ske hvis pikken ryger op i det forkerte hul?

Svar:

Hej Mathilde.

Udover skeden, så har man som pige også to andre huller, nemlig urinvejsrøret og endetarmsåbningen, så jeg antager, at det er en af de to, du tænker på, når du skriver det forkerte hul. Urinvejsrøret er så smalt, at der kan en drengs penis ikke komme op, men det kan den godt i endetarmen. Hvis det sker, og man ikke er forberedt, så vil det højst sandsynlig være ret ubehageligt og gøre ondt, da endetarmen ikke er lige så blød og elastisk som skeden. Men hvis det er noget, der sker ved et uheld, så vil man nok nå at bemærke det inden penis ryger helt op, så der vil nok ikke ske større skade. Der kan dog være større risiko for kønssygdomme ved ubeskyttet sex i endetarmen, så det kan ogå være en konsekvens.

Jeg håber, at det var svar på dit spørgsmål, og ellers er du altid velkommen til at skrive til os igen.

Mange hilsner Karoline

Karolines billede
Karoline fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål