Kan man chatte med Erroll?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, er lidt nysgerrig om man kan chatte med Erroll i chatrådgivningen? Jeg har skrevet til brevkassen en-to gange før og har fået svar fra Erroll og kunne rigtig godt tænke mig at få nogle flere råd og snakke noget mere med ham, men er ikk sikker på det kan lade sig gøre, fordi i må vel ikke oplyse navne på dem som arbejder i chatrådgivningen? Bare lidt nysgerrig..

Svar:
Hej med dig..
Hvor er det bare dejligt, at du har kunnet bruge nogle af de råd Erroll har givet og at du nu gerne vil have nogle flere...:) Jeg synes også det er en god ide at prøve chatten, fordi her kan du nemlig mere snakke med den voksne og det lyder til at du nu har lyst til at prøve det.
Jeg kan også godt forstå at du gerne vil chatte med Erroll, når nu du synes han kan give dig nogle gode svar, men som du skriver kan det ikke rigtig lade sig gøre. Alle i chatrådgivningen er anonyme og vi kan ikek oplyse hvem der arbejder i chatrådgivningen.
Men nu skal du høre..jeg har en idè. Alle de andre voksne i chatten vil rigtig gerne lytte og prøve at hjælpe dig. De er alle sammen vant til at chatte med unge og jeg tror godt du kan bruge de andre, når du lige vænner dig til det..:)
Du kan prøve at give den voksne du chatter med, et link til de spørgsmål du har stille og de svar du har fået af Erroll, på den måde kan rådgiveren måske bedre forstå din forhistorie.
Jeg håber du kigger forbi chatten...
DeBedsteHilsner
Niels-Christian