Kan ikke uden hende

brevkassespørgsmål

Kan ikke uden hende

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

Min x kæreste og jeg har været sammen i 13 måneder, og dagen efter vores 13 måneders dag vælger hun at fortælle mig at hun har mistet følelserne, og hun ser os mere som venner. Spørgsmålet er egentlig om det er en mulighed at få hende tilbage? Det bare underligt, for lørdagen inden (under en uge før bruddet) var hun til fest, hvor jeg kørte hende til den. Da jeg sætter hende af, fortæller hun mig hvor højt hun elsker mig og hvor dejlig jeg er osv. Og hun holder mig i hånden hele vejen. Hun havde drukket lidt hjemmefra. Føler mig bare så hjælpeløs uden hende. Hun fortalte også at hun mente vi var to forskellige steder i vores liv, da hun har boet i lejlighed alene og jeg ikke har, at jeg ved hvad jeg vil med mit liv, og at hun ikke ved det. Elsker hende bare så sindsygt højt, bruddet gjorde meget mere ondt end jeg havde troet det ville. Mine følelser var meget større end jeg troede muligt. mangler nogle råd, virkelig, vil gøre alt for at vinde hende tilbage. På forhånd tak

Svar:

Hej med dig..

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde", fordi den her brevkasse handler mere om når man mister en fordi personen dør.

Du kan finde deres svar i løbet af ugen.

Venlig hilsen

Charlotte